Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kisah Lucu Dengan Perempuan Bertudung Hijab

Salam semua hari ini saya nak berkongsi dengan semua cerita tentang....

Pasal orang yang bertudung lebih kurang mcm nie la..
ni gambar Hana Tajima. pinjam sat noohhhh

Ok, ceritanya macam ni..

heheee..gelak dulu lak.. :P

satu hari saya pergi kelas (mmg la da nama studentkan :)
tengah sedap2 tggu lecture masuk ke kelas :) 
saya dengan beberapa orang kawan duduk bersembang, sebab hari tu datang awal sikit...rajin pulok :P
Tengah2 duduk bersembang2... lalu la perempuan yang bertudung seperti yang pkai tudung diatas tu :)
comel ( dalam hati aku la)

p/s: kawan saya ni lurus sikit.

kawan saya dengan penuh berahinya pergi kepada perempuan tu dengan berdialog seperti ini :)

KWN SY: Salam dik... nak pergi kelas ker???
PMPN: Aah, kenapa yer??
KWN SY: saja nak tegur.... cantik la hari ni :)
PMPM: (malu tersipu2 dengan muka merah padam)
KWN: kelas kat mana?
PMPN: depan tu jer... (dengan muka merah tu lagi)
KWN: Rajin nye:) banyak bawak buku?
PMPM: takde la biasa2 jer...

punya la lama dia sembang...macam nak mngayat jer... hempeh betul mangkuk ni :)
Kalau Hana Tajima aku pergi dulu..hahaha (nakal sikit) haha



kawan saya meneruskan lagi dialog bengong dia tu.


KWN: eh lupa lak, awk nak pergi kelas kan? :)
PMPN: Aah, da lewat..hehe:)
KWN: saya nak bagi awak sesuatu la.
PMPN: Apa dia?? (muka tertanya2 dan merah sikit2)
KWN: (menyeluk tangan keseluar, jangan risau, ni bukan lawak BALAS)
PMPN: (muka ragu2)
KWN: Hadiah tak seberapa nie :)
PMPN: Ok.. bagi la :)



KWN: saya nak hadiahkan awk pin tudung nie kesian awk pin tudung terjatuh kan? (dengan muka bodohnyer tu) 
PMPN: muka malu, pusing, lari.. (ditengah2 pelajar2)

Saya dengan pantas toleh ke belakang...
dan jalan laju2...... (malu gler, aku yang tengok pon malu. di pulak yang kene)
Bengong tol la dia ni ( Dalam atiey..)
masuk tandas....


Kawan saya tanya kat saya masa dalam tandas tu.

KWN: kenapa pmpn tu lari??? betullakan tudung dia pin hilang??

SAYA: Itu trend MANGKUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Moral: 
Untuk pengetahuan kawan2 perempuan, saya bercakap sebagai lelaki la kan :)
Kami sebenarnya lebih suka dengan perempuan yang pakai tudung yang sebetul2nya tudung...

tak caya? try tanya kawan2 lelaki anda. Dan suh dia jawab seikhlas2nyer :)
mmg betul itu trend, biar r artis jer pakai sebab dia da femes... orang femes x de orang nak salahkan dia. 
Sebab seorang yang menghentam, sepuluh yang mengikut :)

saya kongsikan artis2 yang pakai tudung cantik jer :)









Gambar di ambli dr GOOGLE :)



minta tolong vote blog saya k :)


40 Comments to “Kisah Lucu Dengan Perempuan Bertudung Hijab”

kjaharun (May 22, 2011 at 2:59 AM)

hahahahahah~~ kelakar laaa:)

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 3:05 AM)

@kjaharun

saya nak tulis pon tergelak..hahaha

Annie Mohamad (May 22, 2011 at 3:11 AM)

hahhahahahhahaha

CuPcAKe JUe (May 22, 2011 at 3:16 AM)

hahaa..lawak laaa kawan awk..kne update lagi psal pompuan..huhu

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 3:18 AM)

@Annie Mohamad


heheheheh gelak ihlas x nie??hahaha :P

nureenina (May 22, 2011 at 3:19 AM)

huhuhuhu...nakal2... mesti dy malu~

MissNadh (May 22, 2011 at 3:23 AM)

haha..abes pompuan semua kene pakai tudung bawal balik la?xleh fesyen2 sgt kang laki adiah pin jek..kehkeh

Haziq Love'One (May 22, 2011 at 3:47 AM)

wakkakkaka
mmg klakar r admin..
tudung oOO tudung..
mcm2 trend la..
hahhahhaha

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 3:50 AM)

@nureenina

tahu x per....hahaha

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 3:52 AM)

@MissNadh


hadiah special kan..hehhee :P

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 3:56 AM)

@Haziq Love'One

hahaa..nsib baik aku x bertudung..hahah

sha (May 22, 2011 at 4:37 AM)

Kesiannya kat perempuan tu dan kawan laki awak tu.. perempuan tu sebab dimalukan. llki tu sb dia tak tau perkembgn fesyen semasa.

Boleh pulak nk hadiahkan pin.. memang malu besar woo pada perempuan tu.

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 4:45 AM)

@sha

saya pon malu nie..hahaha :P

yatie Awang (May 22, 2011 at 5:02 AM)

no komenlah nak gelak je hahaha....

Z...N (May 22, 2011 at 5:15 AM)

series shit aku lagi suka perempuan bertudung biasa2 je..xde belit sini belit sane..lawak plak aku tgk..cam sarkas..haha

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 5:52 AM)

@Z...N

hehehehe aku pun berspendapat dengan ko..hehehe :)

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 5:52 AM)

@yatie Awang

nama pun cerita lucu kan...hehehehe :P

::Mastura Zakaria:: (May 22, 2011 at 7:13 AM)

nasib baik la sy pakai tudung biasa ja..hahahha

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 7:21 AM)

@::Mastura Zakaria::

hehehee tahu xper :) still comel kan :)

Mia Lydia (May 22, 2011 at 7:29 AM)

hahaha..adeh! gila la..sian awek 2..huu..

k e y r i (May 22, 2011 at 7:45 AM)

hahahahahahaha kesian giler awek tu.. cantek punye ayt.. wakakakkaka

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 7:57 AM)

@k e y r i

tahu tak per... :) kesian jer..hahha :)

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 7:57 AM)

@Mia Lydia

ummi jangan pakai tau..haha :P

mad khaz (May 22, 2011 at 8:00 AM)

hahaha,bapak lurus bendul member ko. :D

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 8:01 AM)

@mad khaz

hahahaa...pembaris pon tak luru mcm tu..hahaha :)

MisApple (May 22, 2011 at 9:04 AM)

lurus betullah laki tu .
ta tau trend lgsg .
malu kot jd gurl tu =,='

Nizam Ijam (May 22, 2011 at 10:16 AM)

@MisApple

hahaha jgn la dimalukan mcm tu lagi..hehehe :P

Aifa Afiqah Sulaiman (May 22, 2011 at 10:50 AM)

hahaahhaa..opss gmbr thumbnail aifa ni da tersama lak ngan ciri2 tudung y direject lelaki..haha..tp actully aifa pakai tudung indon je.bhahaha!!

PENAMPAN (May 22, 2011 at 3:59 PM)

kenapa lelaki tu bawak pin tudung? Kadang2 lelaki tu pakai tudung jugak ke?
soalan serius ni.

Nizam Ijam (May 23, 2011 at 1:39 PM)

@PENAMPAN

pin tudung a.k.a pin kertas..hehehe :)

Nizam Ijam (May 23, 2011 at 1:39 PM)

@Aifa Afiqah Sulaiman

kalau da minat..teruskan jer r :)

farahaminudin (May 23, 2011 at 8:38 PM)

hahaha..lawakla..mesti malu giler pompuan tu..
mmg btul pun pendpt awk tu..klu tnye laki, mesti dorang lebih sukakan pompuan yg pki tudung yg btul2 tudung..dorang x suka pompuan pki shawl..ade mmbe laki kate pompuan pki shawl mcm nak pki swimmingsuit muslimah..haha

not irene (May 23, 2011 at 11:34 PM)

sangat lucu

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 11:20 AM)

@not irene

hehe selamat membaca :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 11:20 AM)

@farahaminudin

sokong awk :)

super-1 (June 5, 2011 at 9:51 AM)

"Kami sebenarnya lebih suka dengan perempuan yang pakai tudung yang sebetul2nya tudung"

aku setuju dengan pernyataan ko ini.

Nizam Ijam (June 5, 2011 at 9:55 AM)

@super-1

yeah!!! go go go :)

ciK biBik (June 29, 2011 at 8:23 AM)

hehe..tp sy slalu je pkai tudung lilit2..xde org gelak pon.he

Jer ... (June 29, 2011 at 8:49 AM)

btol tu ijam . bertudung untuk tutup aurat . bukan untuk bergaya ja . pikir la sendiri . memang dah ada ijam dalam BlogList la . haha :D

Umedia Network (June 30, 2011 at 2:02 AM)

hahah. Nice entry. like2.
n jgn lupa jenguk blog kami. huhu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...