Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Babi Zaman Moden?

Geli aku nak masuk gambar betul2...

Assalamualaikum...

Hari nie tengah lepak2 kat umah atok aku kan...
Tengah sedap2 borak......

Bersembang la pasal kampung...
Pasal kampus aku...
pasal aku kat sana...
Aku nak kawen bila...
Ops, takde2 tambah jer..hahaha

tengah sedap2 borak2....
Tengok semak2 belakang umah atok aku ni bergerak2....

Sekali tengok Babi da....
Puas aku halau.nyer...
Makin halau...
makin datang...

Aku halau kau....suruh berambus...
Bukan suruh datang macam kucing...
Tengok dari jauh aku da geli geleman...

Ni pulak kau datang dekat...
Haish...geli r aku...

Atok aku pun bersuara...
Babi sekarang tak macam babi dulu2...
Babi sekarang da moden...
macam kucing....

Babi dulu2...halau sekali lari lintang pukang..
Babi sekarang...Makin di halau makin datang dekat..

Aku pun terpikir...
Babi moden?? ade ker???hu2


5 Comments to “Babi Zaman Moden?”

ayuna ayuni.. (June 28, 2011 at 11:55 PM)

tuh kat kampung, kat sini..uitm jengka..
pon same... ngn muka tak tau malu jek dorang lepak2 tepi kaki lima hostel kami.
hahahah....

Afiq Ryunosuke (June 29, 2011 at 12:17 AM)

best uh~~
aritu kat kampung pakcik kene serang dek babi hutan gak~~
habis buluh madu pakcik tu~~
T^T dh la rebung buluh madu tu sedap
abiz babi hutan tu sapu sampai licin rebung tu....

Dayya Selamat (June 29, 2011 at 12:26 AM)

wah. babi hutan makan buluh eh? Bari tau.. hehehe

zarulfarhana (June 29, 2011 at 6:22 AM)

babi nie bhaya gak kn...

CikHaniBhulat (June 29, 2011 at 6:58 AM)

eee..menakutkan je kalo jumpa babi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...