Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Santai Bersama BEN ASHAARI

Salam semua..
Saya suka join segmen dan saya suka buat segmen.

Ok. apa yang korang nak aku buat? 
Boleh cadangkan diruangan comment.

Ok. Untuk makluman semua sekarang saya tengah bergerak dengan beberapa SEGMEN Nizam Ijam.

  1. Segmen- Nizam Ijam Nak Slideshowkan Blog Anda
  2. Segmen- Nizam Ijam Nak Tolong Promosi Blog Anda
  3. Segmen- Jom Join Bloglist Nizam Ijam
  4. Segmen- Jom Follow Memollow
Banyak kan? pilih2 mana nak join. nak join semua pon xper :)

Ok settle.

Nak Vote Blog Ini pun Boleh..
Tenggal beberapa hari jer lagi nak tamat




7 Comments to “BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA”

Eera Shera (June 11, 2011 at 11:17 PM)

salam.mai dr bog BA.wah kat sini pun ada segmen jugak ek.. =)

Tea (June 12, 2011 at 2:32 AM)

dari belog pakcik beng.. belog ni best, banyak segmen.. hoho..

jom singgah dan bace:
tangan yang memberi lebih mulia

jom like page ni:
Secret Propaganda

solomolo (June 12, 2011 at 5:14 AM)

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

zaeimah ismail (June 12, 2011 at 6:27 AM)

salam kenalan blogger...^^

Fadzmie Mohamad (June 12, 2011 at 6:34 AM)

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

Izzat Nazmi Saiful Bahri (June 12, 2011 at 2:45 PM)

salam perkenalan...
singgah sini pagi2 untuk sesi suai kenal blogger...semalam tak sempat nak BW..he2~

happy blogging.... (^^,)

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

ainol akasyah (June 12, 2011 at 11:19 PM)

terjah kembali dari blog ben ashaari..jom berkenalan :)

Betul Ke ni mata pakwa Abby Abadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...