Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Blog Pilihan Nizam Ijam Hari Ini #3

!                                                           sayazarulfarhana.blogspot.com!

Assalamualaikum..

Ni adalah Blog yang menjadi pilihan Nizam Ijam untuk hari ini..
Kenapa??
Dia jer yang selalu comment kat blog saya...tu saya sayang lebih sikit tu...
hahhaaa

Korang nak kena pilih?? tengok SINI

Ok...
Nak kutuk jap..hehehe:-

  1. Blog ni simple, ringan...tu yang saya suka... tam menghabiskan Gb kat broadband ni..haha
  2. Warna pon best...hehehe,,nampak la lain dari yang lain..
Nasihat:-
  1. Kemaskan lagi sidebar... sebab ada yang terkeluar tu..
  2. takde Nuffnang pon... xnak buat duit ker??hehee :)
Ok da la...
Banyak2 lak aku nie..hahahaha Jom kita terjah  ramai2 kat blog dia :)


2 Comments to “Blog Pilihan Nizam Ijam Hari Ini #3”

YAYA AZURA (June 24, 2011 at 10:51 AM)

nak join la..^^

zarulfarhana (June 24, 2011 at 10:29 PM)

Hahahaha...trpilih ka blog nie...cm lawak lak...
thanks la coz pilih gak...
saya law atie ska bca entry blog tue...tiap2 arie saya terjah...
papon...nasihat tue brguna...
mmg kna kemas lg...tp...xbrapa kreatif sgt. .
Nuffnag tue lak dh ada akun dh...dftar pa smua...tp asa atie xminat lak nk ltak...coz wat blog nie pon, bkn tjuan nk wat duit...tgk la nnt...law asa rjin nk wat duit..
uishhh...pjg lak plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...