Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Cara mengekalkan pembaca blog anda

Anda da kumpul pembaca anda kan. Hiasan dari GOOGLE

Jangan lepaskan dia lari. Hiasan dari GOOGLE

Assalamualaikum semua...
hari ni saya nak kongsikan dengan anda semua...

Macam mana untuk anda kekalkan pembaca anda..
  1. Cari lah blogger yang lebih baru dari anda, sebab mereka baru belajar dan inginkan panduan kita yang lebih lama sedikit dari dia.
  2. Jangan HIPOKRIT dalam menulis. Tulis lah seperti mana diri anda yang sebenar, bila pembaca anda membaca entry anda yang betul2 jujur. Dia akan rasa kelainan dan berfikir akan datang semula di kemudian hari.
  3. Jangan sombong untuk komen entry2 pembaca setia anda yang anda tahu. Mereka akan rasa lebih dihargai.
  4. Cari cara untuk menarik pembaca anda meletak anda di dalam BLOGLIST mereka. Kalau nak bloglistkan Nizam Ijam. Ada sedikit ganjarannya. Tengok SINI
ok. saya kongsikan 4 dulu.
Panjang2 kang nanti cemuih lak nak baca :P

Nak vote saya kat SINI
Korang nak aku criter ape? Pergi SINI
nak masukkan dalam bloglist kat SINI


2 Comments to “Cara mengekalkan pembaca blog anda”

misya mialen (June 16, 2011 at 6:24 AM)

tq for da good tips bro;D

Hanif Idrus Blog (June 16, 2011 at 6:58 AM)

good tips

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...