Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Cara Suci Dosa Dengan Cabul Gadis

Gambar Hiasan GOOGLE
Salam semua..

Hari ni nak kongsi dengan semua tentang seorang Guru Terekat.
Dia dikatakan menyucikan dosa2 dengan mencabul gadis muda.
Seorang gadis 20-an dikatakan menjadi mangsa.

Nak lebih lanjut SINI

Wah, kalaulah suci dosa dengan cabul gadis.
Semua nak kalau macam tu..
Itu bukan suci dosa..
Itu TAMBAH Dosa...
Mangkuk!!!

Ish2, apa ke teruknyer kau....
dah la..kang lebih2 aku tttuuuuutt...
aku lak berdosa...

p/s: jangan ikut ajaran sesat.


Nak vote saya kat SINI
Korang nak saya criter ape? Pergi SINI


4 Comments to “Cara Suci Dosa Dengan Cabul Gadis”

?misz nana? (June 17, 2011 at 9:37 PM)

agak2 lah kalau ye pun nak sucikan dosa.. adeh =.="

Nizam Ijam (June 17, 2011 at 9:39 PM)

@?misz nana?

tu la....adoi2 :(

puteri ain (June 17, 2011 at 10:02 PM)

tah pape laa. haihh

..ain? (June 17, 2011 at 10:09 PM)

aduhaiiiii macam macam org skrg nii adoi! tadi ada baca ni gak kat metro. dunia dunia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...