Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Coming Soon - Nizam Ijam Di Mana?


Salam semua...
tengok kepada undian rakan nak ada apa di blog saya ni..
Ramai yang nak dengar cerita pasal saya ni..
Macam tipu jer..hahaha
tipu erk....
Aku tahu korang perli aku sebab blog ni, blog personal tapi banyak cerita da macam surat khabar.
kan2??

hahaha... ok la... bagi tidak menghampakan rakan2 yang undi dengan sepenuh hatu tu..hehe aku cerita la tentang program yang aku join sepanjang menjadi mahasiswa nie :)
Boleh kata pusing juga la kat Malaysia ni :)
Bukan nak Riak ler...
Nak Kongsi jer..
Jangan Langsi pulak :P

Aku Labelkan sebagai Nizam Ijam Dimana?... best x?? hehehe da macam Ac Mizal da kan :P

ok... harap rakan2 bersabar ler...nak bukak balik folder gambar ni :P
tunggu post seterusnya :)

Nak vote saya kat SINI
Korang nak aku criter ape? Pergi SINI
Nak join Segmen yang lain2 kat SINI


1 Comments to “Coming Soon - Nizam Ijam Di Mana?”

Pacifista-X (June 17, 2011 at 8:44 AM)

sekarang ni kat mana?hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...