Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Demi suami ku ku jual mataku bernilai 1juta

 Hiasan dari Google
Salam semua..
Hari ni aku nak kongsila dengan korang cerita sedih seorang isteri yang sanggup menjual mata dan buah pingangnya dengan harga RM 1 juta untuk membantu suaminya yang berhutang dengan along.

Sedih sebenar membaca cerita ini.
Akibat pinjaman suami nya yang mencecah rm54,000 dengan along.
Isterinya terpaksa mengadaikan organnya demi mengelakkan diri dan anak2 dari diserang along.

Sedihnya la.

Nak tahu lanjut kat SINI

p/s: jangan lah kita meminjam dengan along. mrana diri sepanjang hayat, hutang xkan habis dibayar.


Nak vote saya kat SINI
Korang nak aku criter ape? Pergi SINI


5 Comments to “Demi suami ku ku jual mataku bernilai 1juta”

missunguviolet (June 17, 2011 at 2:00 PM)

perghhh ! dasyat ! kalau aku ler . aku mintak cerai je . hahaha ! isteri yang baik :D

Nizam Ijam (June 17, 2011 at 2:36 PM)

@missunguviolet

tu la...adoi la...macam2 kan..

Cik Teddy (June 17, 2011 at 6:25 PM)

adoi..prempuan tu pon..agak2 la..jgn krn cinta kite plak yg sengsara..tp mne tahu lpas ni suami die insaf kan..smua trjadi atas ketentuan Allah..istri ni taat sngt..-_-

Rainbow Fingers (June 17, 2011 at 9:15 PM)

kasi dush2 je suami dia tu. nape x suami dia je yg jual organ kan. ciannye istri dia...

Nizam Ijam (June 17, 2011 at 9:20 PM)

tu la..kene la pandai memilih suami yang nagus mcm tuan blog nie..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...