Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Gempar - Putting Beliung Di Air Papan Mersing [VIDEO]

Gambar daripada BHarian
Assalamualaikum...

Wah baca berita harian, tengok ada berita pasal Puting beliung di Mersing Johor.
putng beliung? taufan?? ntah la
Kenapa la aku takde kat situ..
kalau tak boleh aku tengok...

Baca kat akhbar dia cakap banyak bot2 orang Air Papan ni rosak..
Sabar la k... ni adalah ujain Allah taala..
Mesti ada hikmahnya..

Esok aku balik Mersing...
Mesti ramai nak bercerita ni...
Tak sabo2 da aku nie...yyeeeppppeee.. :)

Nak baca verita lanjut?
kat SINI

ada video... cuba test link nie...

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000274762400#!/video/video.php?v=225309450832534&comments

Gambar dari Bharian

aku de segmen baru :)  
  1. kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


4 Comments to “Gempar - Putting Beliung Di Air Papan Mersing [VIDEO]”

aq noor (June 19, 2011 at 8:50 PM)

kat joho pon ade puting beliung.. ?

zarulfarhana (June 19, 2011 at 11:17 PM)

slalu dgr area utara ja

CikHaniBhulat (June 20, 2011 at 5:06 AM)

puting beliung....biar benar..takut nye

Mr. Deen (June 20, 2011 at 10:59 PM)

Puting beliung tidak terhad di kawasan utara atau barat. Di mana-mana pun boleh berlaku asalkan terdapat 2 elemen yang mempengaruhi pembentukannya iaitu....

Sila lawati blog saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut. Thanx.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...