Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Jejaka Kahwin Ibu Tunggal Dapat Insentif

Hiasan Dari GOOGLE
Assalamualaikum...

Apa khabar semua?? da tidur ker?? Nanti la jap...
Kita tengok satu berita yang best untuk sesiapa yang nak berkahwin dengan Ibu Tunggal ni...
Cadangan tersebut sedang dibincangkan untuk negeri Kelantan...

Nak tahu lagi tengok SINI

Tapi kan bila tengok berita ni...
Terus terbayangkan gosip...
Ermmmm....
Pikir la sendiri erk..hahaha :D


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


2 Comments to “Jejaka Kahwin Ibu Tunggal Dapat Insentif”

?AdamXis? (June 23, 2011 at 9:05 AM)

Assalam...aku pun dari ptg td dok fikir isi2 utk response artikel Harian metro nie...nampak menarik...sbb sepatutnya org yg dah kahwin, cari laa balu2 or ibu tunggal...nie nak jgk cari anak2 dara...nnt yg tggl kat org bujang2 nie sapa lg yerdak?


Entri baru : ?Buletin : 5000 Stesen 3G Maxis

Nurainaa Sofia Nurazizul (June 23, 2011 at 10:32 AM)

jgn lepas ni ada yang kawen ngan ibu tunggal sbb nk dpt insentif tu sudah. lepas kawen, tinggal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...