Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kau marah anak aku Cikgu! Aku tembak kepala kau!

Nak Kena Tembak Ke Cikgu?

Salam semua...

yang ini criter memang gila dahsyat..
Cerita ini berlaku kat KL.
Seorang cikgu mengetuk kepala seorang budak dengan pembaris.
Sebab tak dapat jawab soalan semasa belajar.

Beberapa hari selepas tu bapak budak tu pun datang dan maki hamun sambil acukan pistol kat kepala cikgu tu.
Kalau aku sumpah mengeletar..hu2.

Nak tahu lebih lanjut kat SINI

p/s: masa aku blajar dulu kalau kena marah.. senang jer bapak aku cakap.. kau balik mengadu.. aku tambah lagi sakit kau.. so x jadi la nak report. hehe


Nak vote saya kat SINI
Korang nak aku criter ape? Pergi SINI
Nak join Segmen yang lain2 kat SINI


2 Comments to “Kau marah anak aku Cikgu! Aku tembak kepala kau!”

Pacifista-X (June 17, 2011 at 8:48 AM)

uih,kalau aku,dah terduduk dah kat situ.erm,salah cikgu tu jugak sebab ketuk kepala budak.orang malaysia ni tak macam orang jepun,tak boleh main kepala.orang jepun ketuk kepala tu dianggap gurauan.kalau orang melayu,pantang nenek moyang aku main kepala ni.hehehe...

..ain? (June 17, 2011 at 7:22 PM)

dasyat2laa manusia skrg ni :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...