Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kepala Pelatih Bomba Wanita Di Botak


Assalamualaikum...

Rasa2nya wanita yang baca entry Kepala Pelatih Bomba Wanita Di Botak ni mesti tak nak masuk Bomba da kan :)
heheheheheee..

Tadi baru jer cerita pasal hubungan Indonesia dan Arab Saudi Rengang...
Sekarang sembang pasal Kepala Pelatih Bomba Wanita Di Botak

Percaya ker tak tapi ini la yang berlaku...seorang pelatih wanita tidak percaya yang kepalanya akan dibotakkan..

menurut beliau perkara ini tiada di dalam buku peraturan..
korang nak tengok lagi pergi kat SINI

p/s: biasa la.. nak masuk unit beruniform ni kena la standby kan :)


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


5 Comments to “Kepala Pelatih Bomba Wanita Di Botak”

? Nazratul Hidayu ? (June 25, 2011 at 12:03 AM)

ehh. perlu kee.. mcm x jee.. :)

sengat (June 25, 2011 at 12:09 AM)

wow...suke gulz rambut pendek..lau botak....em...em... leh try kot... akak bomba hehe

ZouL (June 25, 2011 at 12:12 AM)

uish..botakk? biar btik pompuan botak hahaha
Lawat ZouL di :Blog Aku Punyer

??????? ????? (June 27, 2011 at 3:16 AM)

betul...tapi pe yg penah aku lalui xda la sebotak itu. mgkn pas dia lari balik kg dia repair bg pendek lg kot. yela...nak saman bomba katenyer. berat mate memandang berat lg bahu memikul.dia belum lg merasa semua xtvt yg disediakan utk dia dh cabut lari.tu baru sikit je....cabaran sblum menempuh api

Anonymous (June 27, 2011 at 8:13 PM)

botak tetapi bukan tidak bertudung...untuk makluman latihan yang akan dijalani seterusnya tersangat2 berat,sampai habis bulu roma pn akan terbakar kalo masuk dalam cfbt,apatah lagi rambut yg panjang,,,jika tidak bersedia semua tu macamana nak selamatkan orang???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...