Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Laungan Azan Seperti Salakan Anjing.. Ilmu Sesat..

Gambar Hiasan Ajaran Sesat..

Assalamualaikum..

Ni antara berita yang menyakitkan hati aku di pagi hari ni...
Panas telinga... Panas Hati...
Semua ada nie..haish...

Kalau korang baca HMetro..
Sekarang ada ajaran sesat di Malaysia yang mempunyai prinsip2 gila macam nie..
Antara Prinsip2 lain:-

  1. Menyamakan Laungan Azan umpama salakan anjing di bukit..
  2. Pengikut ajaran diwajib membayar zakat setiap bulan daripada sebahagian pendapatan mereka kepada ketua mereka yang dipanggil nakhoda..
  3. Merokok adalah solat
  4. Bernikah adalah Haram..
  5. Isteri masing2 boleh digomol sesuka hati oleh nakhoda...Suami hanya berperanan menjadi penjaga isteri sahaja..
  6. Nakhoda boleh sentuh anak dan isteri pengikut...tetapi pengikut tak boleh..
Amboi...semua syarat kat atas tu sedap ker nakhoda jer r macam tu...
Haish....Apa nak jadi r sekarang nie...

Korang tengok r SINI


6 Comments to “Laungan Azan Seperti Salakan Anjing.. Ilmu Sesat..”

oPiE iSa (June 29, 2011 at 7:49 PM)

apehal lah orang2 sesat ni! Takda otak ke? Budus~

zarulfarhana (June 29, 2011 at 7:51 PM)

ishhh la....ajaran pa lak nie...

Afiq Ryunosuke (June 29, 2011 at 7:56 PM)

puh~~
kalau baca syarat2 pon dh tau tu agama sesat~~
org tkde akal je join ilmu2 sesat camni~~
=.= ....

cucu tun teja (June 29, 2011 at 8:34 PM)

sapa yang jadi pengikut ajaran2 sesat ni memang....tak tau la nak cakap, tak leh pikir ke, hilang akal ke....

My Name is Mar (June 29, 2011 at 10:29 PM)

Memang haram jadaaah betul!!
%U%TYGTI*OHIJNBYUI&OI!!!!

saiazuan (June 30, 2011 at 12:35 AM)

mak ai.. diorng sng2 je bg bini diorng kt nahkoda.. dah kena goda apa? ish2


dah tengok transformers 3? movie review!!! http://eleventx.blogspot.com/2011/06/movie-review-transformers-dark-of-moon.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...