Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Murah! - Bayi berharga RM 22,000

Comelkan... :)
assalamualaikum....

saya nak cerita sikit pasal seorang ibu yang nak jual anak dia nie...
murah dan semurah maruah ibunya...itu la yang mampu saya cakapkan untuk golongan seperti ini..
Tengok orang lain yang takder anak punyala bersusah payah nak dapatkan anak.
Dia senang2 jer jual anak.
Mana tinggalnya kasih sayang seorang ibu pada golongan macam ni??

Semoga diorang boleh berubah...
Dan bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan ini..

Nak baca lebih lanjut kat SINI


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


2 Comments to “Murah! - Bayi berharga RM 22,000”

Putri Malu @ ima salsuzaima (June 20, 2011 at 6:15 PM)

memag murah maruah ibunya..

zarulfarhana (June 21, 2011 at 7:28 AM)

aduh kesiannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...