Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pelakon Datang Kenduri Dalam Mabuk?

Gambar Hiasan

Assalamualaikum..

Ni antara Entry yang boleh menjahanamkan industri ni...
Pelakon Datang Kenduri Dalam Mabuk??

Bukan mabuk minum la... Tapi Kelakuan macam orang mabuk...
Datang cantik2 ke majlis kahwin orang Melayu tapi buat macam stail Barat pulak...
Kalau aku ade situ... Kaki member aku kat kepala dia... Bukan aku tau..hahaha

Ok la... jadikan la iktibar menda2 yang memalukan macam ni...
Kesian jer kat pengantin....
Korang datang nak memeriahkan majlis orang...
Ko datang macam ko yang buat kenduri kat bilik...
Apa kemen da la....
Pelakon Datang Kenduri Dalam Mabuk ni pertama kali la aku dengar...

Hope tak de lagi la menda ngarut2 ni muncul lagi....
Pelakon Datang Kenduri Dalam Mabuk... hu2..lawak2...


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


2 Comments to “Pelakon Datang Kenduri Dalam Mabuk?”

metal (June 24, 2011 at 5:48 AM)

hahaha.
Biasa lah bang.
globalisasi

zarulfarhana (June 24, 2011 at 6:42 AM)

artis mna tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...