Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pengodam Web Kerajaan sudah dijumpai



Assalamualaikum....

kalau nak cerita kat korang...
kalau korang baca paper...

Diorang kata pengodam yang mengodam web kerajaan ni da dikenal pasti..
Yer ker?? nak kena tangkap da ker budak tu??
Atau group tu??

Pelik2..
Biar la diorang yang setlekan...
\Kita tunggu dan lihat :)

nak lebih lanjut tengok SINI

aku de segmen baru :)  
  1. kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


4 Comments to “Pengodam Web Kerajaan sudah dijumpai”

NasZ (June 19, 2011 at 3:08 AM)

salam kenal...

jemput join segmen simple pantun saya..

SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

puteraduyong (June 19, 2011 at 3:12 AM)

wah ye ke...selesaikan sebaiknya...

zarulfarhana (June 19, 2011 at 6:13 AM)

apa motif mereka wat cm nie ya?

Umedia Network (July 3, 2011 at 8:29 PM)

haish. Diorang ni tak berfikir panjang. ermm. Tapi ada juga orang yang setuju diorang buat mcam ni. Apa lah. Kerajaan kan dah banyak embantu kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...