Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tolonglah.. Saya nak jumpa ibu saya


Assalamualaikum...

sedih baca berita pasal ni...
2 orang adik beradik daripada Myammar masuk ke Malaysia secara haram sebab nak cari ibu mereka...

Sedih rasa sebab diorang masih kecil.. sorang berumur 4 tahun... sorang berumur 6 tahun...
Halus lagi.... Kes ni berlaku kat Kangar Perlis...
Dekat da tu dengan UUM...hu2..

Sampai jer Chuping tempat tanam pokok tebu tu... diorang ditahan..
Nak tahu kat mana diorang nak cari mak dia??

Kat K.L tau.. pergghhh... macam mana nak pergi..?? takkan jalan kaki kot??
Erm.... tak dapat digambarkan dengan kata2 tahap kesusahan mereka...


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


0 Comments to “Tolonglah.. Saya nak jumpa ibu saya”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...