Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Apa Pentingnya Bloglist Ni?

Apa Pentingnya Bloglist Ni?


Assalamualaikum.....


Hari ni tak nampak kan entry saya?
Memang la.. sebab saya tak update....
Saya memberi ruang kepada segmen Ben beroperasi di blog saya...

Segmen apa? Segmen Bloglist la.....

Aku hari ni walaupun takde entry.. tapi aku ngadap laptop daripada petang...
Sebab nak update tentang segmen bloglist tu...

dan Alhamdulillah, Hampir 60 blog hampir dikumpulkan dan di sumbat ke dalam bloglist 'Suka Sama Suka'..
Terima Kasih atas sokongan anda semua.. :)

Komen? aku pon terkejut tengok jumlah komen.. Rekod terbaru blog ni lepas beratus komen yang dapat hasil Segmen tu...

Terima Kasih Ben, Terima kasih tukang komen....

Aper yang bagus nya bloglist nie...
Korang bayangkan kalau 50 blog yang aktif meletakkan blog anda di dalam bloglist mereka...
Senang2 sehari anda boleh dapat 50 orang pelawat...
Itu baru 50.. kalau lebih? anda bayangkan lah....

Bloglist ini sentiasa update blog anda...
Maknanya.. setiap blog yang meletakkan blog korang di dalam bloglist mereka akan mendapat update terkini blog korang...

Ade ker rugi?
Xde rugi melainkan untung2 belaka...
Korang nak tengok blog yang telah masuk kat dalam bloglist Suka Sama Suka? tengok SINI

Kalau korang rasa nak masuk jugak dalam bloglist tu..tinggalkan jer diruangan komen....
Nanti saya akan masukkan dalam bloglist tu...
Tapi masukkan lah juga blog saya dalam bloglist korang.. baru best...hehe

ok la... cukup la entry tuk kali nie...
:
Happy Blogging :)


0 Comments to “Apa Pentingnya Bloglist Ni?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...