Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Best Ker Jadi Popular?

Best Ker Jadi Popular?



Assalamualaikum....
Best Ker Jadi Popular?
Korang rasa best ker??

Memang best sebab duit Nuffnang masuk banyak..haha
Tapi korang kena ingat...
Bila da femes....

Korang akan ramai peminat.....
Tapi korang akan ramai pembenci...
Jangan lupa tu....

Korang takkan mampu melayan semua kome yang hampir 50 komen satu entry....
korang takkan mampu membalas jejak diorang yang datang.....
Masa tu akan ade entry yang hentam korang...

Blogger femes sombong la....
Blogger syok sendiri la...
Bajek best la..
Bajek muda la..
Bajek single la..
Dan macam2 ag....

Kalau aku...
Aku sukakan situasi sekarang....
Aku masih mampu lagi nak balas semua semua blog yang komen kat blog aku...
Aku puas hati....

dan aku yakin...blogger yang komen kat blog aku pon puas hati sebab aku boleh balas jejak mereka....

Populariti adalah kurniaan Allah...
Nak xnak kalau da dapat...
korang kena tempuh juga...

Tapi korang cuba la mengembirakan semua orang dengan semaksimum mungkin....

Semoga apa yang kita buat.... Dapat kepuasaan diri sendiri dan orang sekeliling....
Betul x... ?? :)


0 Comments to “Best Ker Jadi Popular?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...