Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Perkara Yang Aku Tak Suka Di Bulan Puasa...

Perkara Yang Aku Tak Suka Di Bulan Puasa...



Assalamualaikum...
Tengok tajuk pon korang da boleh tahu aper yang aku nak bagitahu dalam entry nie...

Bulan Ramadhan ialah bulan barakah...
Tapi ada yang merosakkan kan bulan tersebut...

Nak tahu aper??

Pakai macam bogel...
Ini yang paling aku nyampes sekali...
Mana tak nya...kalau nak pergi beli juadah nak berbuka...tertengok pulak yang pakai macam tu...
Mata mesti nak tengok beb... Lelaki.. jangan nak kata baik sangat la.... Dah nak berbuka da.... berkurang dah pahala...

Berkepit...
Malas lak aku nak tanya dah kahwin ke belum....
Berkepit macam belangkas...(aku pon tak tahu menatang ape aku sebut)
Bulan puasa beb... Jangan lah buat pelik sangat... Orang lain capel jugak (kecuali aku haha).. tapi xde la seteruk engkau... macam pengantin baru.. padahal belum kahwin pun..

Mengumpat...
Ini paling senang nak buat.. 2minit jer da dapat dosa... Simpan2 la mulut tu... Aku kadang menyampah dengar... bingit telinga... kat depan punya la baik2 jer... tapi kat belakang..perghhh.... kutuk sakan...
aku benci itu!!!

Cukup la tiga....
Sama2 lah kita menghindari perkara tersebut....
Sama2 jaga diri...
Selamat berpuasa...


0 Comments to “Perkara Yang Aku Tak Suka Di Bulan Puasa...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...