Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Saper kata Blogger Tak De Power?

power tau...mcm power ranger nie...haha

Assalamualaikum...

Saper kata blogger takde power...
Memang la dia tak tahu perkembangan semasa kan....

Yer la....
Kalau tengok sekarang nie...
Maca kes yang di kaitkan dengan blogger...

Artis, Ahli kenamaan, semua ada...
Sampai nak mengamuk...nak gaduh2...
Itu la kesan dia....

Itu lah power dia....

Jadi korang2 semua..berhati2 la menulis....kalau kita nie orang susah dan tak mampu nak bayar kalau di saman..
Jangan la buat Entry fitnah2....

Dan apa2 ag Entry...
Jatuh orang tu,,,jatuh orang nie.....
Akibat diri merana...
Menulis untuk berkongsi adalah lebih baik kan daripada kita merapu tak tentu pasal... :)

Ok...aku tengah nak cari blog untuk diletakkan dalam bloglist nie....
kalau korang nak...
tekan SINI

Ok la semua...
Happy Blogging :)


1 Comments to “Saper kata Blogger Tak De Power?”

zarulfarhana (July 5, 2011 at 7:16 AM)

blog saya ada power taw...hhhuuhhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...