Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tersadai Di Segamat....

Tersadai Di Segamat....



Assalamualaikum....
Tersadai Di Segamat....
Aah...

Mana hilang nya aku setengah hari dari dunia blog nie...
Jawapannya aku mengharungi perjalanan ke Segamat...

Sekarang aku dah pun selamat sampai ker Segamat...
Kenapa aku di Segamat....
Aku nak berjumpa sedara mara aku yang berada kat Segamat ni...
Sebab nanti raya mungkin da tak de peluang..
Sebab aku kena balik ke UUM awal...

Jadi aku memilih masa nie....

Tapi sepanjang perjalanan...
Walaupun Segamat tak sejauh Kedah...
Macam2 aku jumpa....

Orang memandu macam nak gila...
Ada eksiden lagi....
Lori jalan terkedek2....
macam2 lagi la..

Kalau aku ingat aku cerita lagi kat entry akan datang....
Penat nie.. nak membuta ler....
hehe..


0 Comments to “Tersadai Di Segamat....”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...