Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tudung Labuh Hipokrit? Meh Sini Aku Jawab...

Tudung Labuh Hipokrit? Meh Sini Aku Jawab...



Assalamualaikum....
Tudung Labuh Hipokrit? Meh Sini Aku Jawab...
Ni adalah status yang mendatangkan angin kemarahan aku....

Meh aku nak bagi sikit kata2 hikmat kat ko....

Bertudung wajib tau tak...
Pakai dapat pahala...
Tak pakai dapat dosa....
Betul?
Mesti la betul...

Islam menyuruh wanita memakai tudung dan melabuhkan tudung hingga menutupi dada...
Itu lah wujudnya tudung labuh...

Tentang baik tak baik perangai si pemakai...
Itu no dua....
Yang penting... menutup aurat itu adalah wajib...
Perkara utama...
Buat pahala... xbuat dosa....
Itu yang penting..

Kenapa mesti kena keluar kenyataan perempuan bertudung tak semestinya baik...
Kenapa mesti buat kenyataan macam tu?

Cuba korang bayangkan....
Tiba2 seorang perempuan yang baru ingin memakai tudung...
Membaca status korang...
Dan membatalkan niat bertudung disebabkan status korang tu...
disebabkan statement korang tu...
Elok orang baru nak pakai tudung jadi terus tak pakai tudung...

Apa korang dapat?
Korang da la berdosa sebab tak pakai tudung...
Lepas tu mengeluarkan statement yang boleh mempengaruhi orang supaya tak bertudung...
Bertambah2 dosa....
Korang suka ker macam tu?
Suka kumpul dosa?

Bagi aku...
Siapa2 perempuan yang kononnya tak dapat hidayah tu...
Kalau taknak bertudung itu hak korang....
Tapi jangan keluarkan statement macam tu...
Berdosa....
Mempermainkan hukum Allah....

Makhluk yang menentang dan mempersoalkan hukum Allah ni siapa?
Syaitan tau...
Korang tak pernah baca sejarah syaitan?
Pernah?
Hanya syaitan yang menentang hukum Allah ni....
Ingat diorang mempersoalkan perintah Allah supaya mereka sujud kepada Adam...
diorang mempersoalkan perintah tu... kemudian mereka menentang perintah tu..
Menentang dan mempersoalkan perintah Allah...
Nak jadi sama seperti itu?
Korang pikir2kanlah...

kalau xnak pakai...diam jer r....


0 Comments to “Tudung Labuh Hipokrit? Meh Sini Aku Jawab...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...