Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Aku Hilang Hampir Sehari.. Kemana pergi?

Aku Hilang Hampir Sehari.. Kemana pergi?



Assalamualaikum...Aku Hilang Hampir Sehari.. Kemana pergi?

Perasan tak? xperasan erk?? malu aku..haha
Kalau tak bukan main aku lagi depan laptop...
Kenapa yer?





Kalau korang nak tahu...
Broadband aku da sekat aku... stress siot aku..

Nasib baik semalam sempat lagi post...
Tengahhari tadi aku bayar...
Baru sekarang dia bukak balik....

Aku pakai pakej murah... RM48...
Aku xtahu lak bulan pertama mahal...
Sampai RM81.50...

Lari r bajek aku.. tu la aku tak bayar...
Time cuti memang xde duit..hahaha
Nasib baik la korek2 tabung... Ade jugak duit nak bayar...

Korang2 yang kaya tu.. tolong2 lah iklan kat blog aku nie.. aku da pokai nie..haha


ops.. aku tengah cari blogger tegar kat SINI (Open New Tab)


0 Comments to “Aku Hilang Hampir Sehari.. Kemana pergi?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...