Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Baru Terhegeh Nak Layan KARAK

Baru Terhegeh Nak Layan KARAK



Assalamualaikum...
Baru Terhegeh Nak Layan KARAK

Tiba2 jer adik aku bawak balik DVD cerita Karak ni....
Aku pon layan la....



Ok la..best jugak..
Cerita arahan KRU kan..
Memang grafik cantik...
Tengok poster pon rasa nak masuk pangung....

Tapi betul ker cerita ni betul jadi?
Sebab dia tulis 'Pengalaman Benar'
Dan dijadikan filem...

Tapi tak tahu la sejauh mana kebenaran dia kan...

Tapi dalam citer ni...
Ada part yang aku rasa klakar...

satu yang ni....

Encik.... Nampak anak saya x?
Macam apa encik?
Macam Hantu?
Tak de kepala macam ni ke encik?
Cara intonasi dia memang kelakar gila..haha

satu lagi yang last tu..
Hantu layan metal tu...
itu pon tak boleh blah tu..hahaha

Aper2 pon terus maju yer industri filem Malaysia...
Buat cerita lagi yang best2...aku bosan nie..haha


0 Comments to “Baru Terhegeh Nak Layan KARAK”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...