Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Benda Yang Paling Aku Menyampah Waktu Makan..

Benda Yang Paling Aku Menyampah Waktu Makan..



Assalamualaikum...
Benda Yang Paling Aku Menyampah Waktu Makan..

Korang tahu x aper?
Ntah2 korang pon sama dengan aku...
Waktu makan...
Manfaatlah elok2 waktu tu...


Tapi sesetengah orang...
Waktu tu lah nak bercakap.....
Bercerita hal kampung lah...
Bercerita hal gosip lah....
Bercerita hal orang lah....

Waktu makan nak memanaskan telinga...
Cerita hal orang...
Masa tu lah nak berbincang....

Adoi.. xde waktu lain ker??
Lepas makan punya la banyak masa..xnak pulak guna...

Kadang2 leh hilang selera makan aku...
Kalau nak bercakap sorang2 xper....
Ni sibuk nak tanya.. Tanya tu... Tanya nie...
Adoi..
Waktu makan kan...

Waktu makan, makan lah..
Waktu kosong tu tanyalah...
Haish....


0 Comments to “Benda Yang Paling Aku Menyampah Waktu Makan..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...