Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Bergambar Sakan Dengan Oakley

Bergambar Sakan Dengan Oakley

Ni aku punya...


Assalamualaikum..
Bergambar Sakan Dengan Oakley
hahahaa..

Semalam..
masa aku post kad raya...
Aku pi jalan2...

Mula2..sepupu aku yang nak beli spek mata...
Sebab dia gila tengok Rayban Aku..haha
Tapi masa aku beli tu..
Nampak lak Oakley....

Sebelum ni..
Aku dah beli Ray-Ban...
Tapi...
Semalam aku tertarik lak dengan Oakley nie...

Ni sepupu aku punya..hehe


So...
Aku beli r satu...
Jangan risau...
Sebab...
Sebab korang tahu sebabnya..haha....

bertambah koleksi spek mata aku la jawabnya....hehe.
Aku xminat spek mata dulu...
Tapi sejak berblog ni..rasa berminat lak dengan spek mata nie...
Tak tahu la naper..

Korang suke ke spek mata?

Aku lah...

Sepupu aku..



0 Comments to “Bergambar Sakan Dengan Oakley”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...