Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Berhati-hati Dijalan Raya...

Berhati-hati Dijalan Raya...






Assalamualaikum..
Berhati-hati Dijalan Raya...

Yang semestinya hari ni paling dinantikan oleh semua pekerja2 betul x?
Maklumlah..
nak cuti raya..hehe
Dan ramai akan ambil cuti Isnin dan Jumaat bagi melajakkan cuti masing2..haha



Dan aku percaya..
Ramai jugak yang akan pulang ke kampung untuk masak rendang hari ini..
Dan aku ingin menjalankan tangungjawab sosial aku..hehe

Hari ni lebuh raya akan dipenuhi dengan kenderaan pulang kekampung.
Ada juga yang akan jadi gila kat lebuh raya sebab stress jalan yang sesak...
Jadi kena la sabar k..
Bukan ko jer nak balik kampung..
Orang lain pun ada kampung..



Jadi.
Berhati2 dijalan raya..
Pandu sehabis berhemah seperti korang nak mengorat..
Yer r..bila nak mengorat bukan main sopan lagi..
Tapi bila bawak kereta..hilang sopannya..

Ok..
Aku mendoakan korang selamat sampai dan bertemu keluarga tersayang,,
Amin..
Berhati-hati Dijalan Raya...
Ingatlah keluarga tersayang...


1 Comments to “Berhati-hati Dijalan Raya...”

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (August 26, 2011 at 9:57 PM)

benar tu..hati2 dijln raya,pandu slow2,jgn asyik nak cepat je..kg tak lari kemana pun.ak lari kemana pun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...