Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Doodle Pilihan Blogger Sekarang..

Doodle Pilihan Blogger Sekarang..



Assalamualaikum...
Doodle Pilihan Blogger Sekarang..

Kalau tengok sekarang... pakar2 adobe photoshop bukan main lagi mengunakan kepandaian mereka untuk buat doodle nie...



Macam2 doodle tercipta...
Tapi mesti ramai doodle perempuan kan...
Hehehe...

Laki ade ker?
Tak pernah nampak lagi
aku rasa macam nak jugak r.. tapi xreti la pulak..
Jadi aku curi la kat Google..haha
Gambar kat atas tu.. yang penting bukan doodle aku lah...

Ok la...
Dengan adanya doodle nie boleh menambahkan semangat berblog betul x?
Rasa diri tercomel kejap sebab tengok doodle nie..haha
Tapi aku tak kisahlah.. asalkan korang gembira berblog... itu dah baik sangat..

Yang penting apa?
Happy blogging la yang penting :)


1 Comments to “Doodle Pilihan Blogger Sekarang..”

Cinderella (August 5, 2011 at 11:35 PM)

Wahaaa igtkamn doodle to abg nizam kte ni yg buad.hoho.happy blogging jgn sdh sdh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...