Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Isu Putus Tunang.. Blogger Tak Rasa Bersalah Ke?

Isu Putus Tunang.. Blogger Tak Rasa Bersalah Ke?



Assalamualaikum...
Isu Putus Tunang.. Blogger Tak Rasa Bersalah Ke?
Siapa tak tahu tentang topik paling hangat sekarang..kes putus tunangkan..

Aku dapat tahu cerita ni dari mana?
Bukan dari paper..
Bukan siapa2...
Tapi dari Blogger...

Aku dapat tahu cerita ni daripada kekecohan blogger...
Ramai yang buat entry pasal ni..
Dan aku pon tahu...

Tak lama selepas cerita ni heboh dikalangan blogger..
Dia pun putus tunang...
Nampak x?

Hebatnya kuasa blogger waktu ni...
Kalau blogger x buat cerita pasal ni...
Kemungkinan nak putus tu mungkin kurang...

Tapi sebab kita blogger yang mengembar-gemburkan cerita tu...
Perkara lebih buruk telah berlaku..
Korang xrasa ke macam aku rasa?

Orang yang pertama yang salah bagi aku adalah orang yang printscreen tu...
Mana boleh printscreen cerita pribadi orang....
Kemudian dihebahkan..

Lepas tu..
Blogger pun nampak cerita tu mungkin boleh mendatangkan visitor...
Bualaht cerita tu...
Lepas sorang, sorang buat..

Dan cerita ini semua orang tahu.....
Satu Malaysia tahu....
Dan..

Si tuan badan pun dah tak boleh berfikir sebab da ramai yang tahu...
Dan dia malu....
Dia ambil keputusan untuk putus...

Nampak x?
Blogger ade kena mengena dalam kes ni...

p/s: semua kat atas ni semua pendapat aku semata2...


0 Comments to “Isu Putus Tunang.. Blogger Tak Rasa Bersalah Ke?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...