Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Keje Gila Waktu Kecik...

Keje Gila Waktu Kecik...




Assalamualaikum...
Keje Gila Waktu Kecik...

Aik?
Keje gila pun nak tahu..haha


Ok2 aku cerita...
Ce critain cer critain...

Masa kecik dulu.....
Malam2 jer lepak kat busstop depan rumah kawan aku...
Kadang2 kalau ade kelas tambahan malam
lepas kelas tambahan malam baru lepak..

berborak2 r dengan member2 melepak kan...
Itu ke keje gila ko nak cerita weih..
Eh2... da tentu la bukan..
Takkan la borak pon kerja gila....

Busstop tu kat tepi jalan besar....
Aku dengan kawan2 aku pon lepak2..
Lepas tu tengok jalan ni macam clear jer...
Selalunya ada lori...

Aku pon pon ajak member aku..
dia angguk jer...

Ktorang pergi tengah jalan...
Tidor kat tengah2 jalan besar tu...
Bukan tidor..baring..hehe

Tiba2 pakcik dekat kawasan situ jerit...
Woi ko nak mampos!!!!!!!
Aku pon berlari mencicit...

Masa aku lari tu
Aku pon nampak lampu lori....
selamat sempat lari..


kalau x....

p/s: best baring atas jalan waktu malam...panas jer..hehe


0 Comments to “Keje Gila Waktu Kecik...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...