Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kenapa Susahkan Visitor Anda?



Salam semua, 
Hari Ini nak kongsi kenapa saya rasa susah sangat bila da masuk sesetengah blog ni.


  • Berat Gila Gaban- (aku punya pon sama,aku sedang berusaha sedaya upaya untuk meringan blog aku nih :)

  •  Mana ShoutBox??? itu jer leh aku tanya..hehe :) sebab Blogger sesama Blogger ingin meninggalkan jejak bila dia da masuk blog kita. Aku punya mana??? tengok kat atas tu ada :)

  • Bila xde shoutbox orang akan comment. dah la Shout Box xde. Comment pon kene verification pulak da. Visitor anda akan rimas. percaya lah cakap saya.

  • Tolonglah ubah setting tu...Kenapa? sebab biasanya sesiapa lepas org comment dia akan blah. Kalau ade verfication, pengomen x perasan yang comment tu x masuk lagi sebab ada verfication. Dia akan terus tekan pangkah. Cara dia.( Dashboard>>>Setting>>>Comment>>>Show word verification for comments>>>NO) 

  • Kadang2 ada Blogger yang baru nak berkecimpung ni, dia lupa nak show Comment. dia jer kot nak baca..hihihiiiii tukar lah kat setting tu keyh..

  • Nak orang FOLLOW awk kan?? dah tu kenapa letak kat dasar bumi tempat FOLLOW tu.?letak la kat atas2 sket. dah rugu kalau org datang dan x follow awk :(

dah la kot... ni bukan marah k..ini tanda sayang :P


2 Comments to “Kenapa Susahkan Visitor Anda?”

Belog MTT (June 7, 2011 at 11:00 PM)

JOM JOIN SEGMEN.. :)

http://www.lailyqaisyirah.com/2011/06/segmen-dia-selalu-support-blogger-baru.html

sha (June 8, 2011 at 9:31 AM)

nasihat yg bagus utk sesama blogger =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...