Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Manusia Ini Memalukan.....

Manusia Ini Memalukan.....



Assalamualaikum....
Manusia Ini Memalukan.....

Ok..hari ini aku jalan2 kat pantai....
Bosan kan bulan pose ni nak tunggu berbuka.....
Perjalanan ke pantai makan la masa setengah jam...
Lenguh jugak pingang aku nie...


Ok...
Tapi bukan masa perjalanan nak ke pantai tu yang aku nak ceritakan...
Tapi... masa sampai kat pantai ni...
Masa aku sampai...
Tengok ramai budak-budak ni melepak..
Dalam hati aku...
Mungkin nak tunggu waktu berbuka kot...

Tapi....
Sekali aku tengok berasap2 jer...
Budak ni main api ker?
Sekali aku tengok...
Pergh...
Tengah isap rokok...

Malu aku tengok..
Sebab yang buat tu adalah anak bangsa dan seagama dengan aku..
Aper nak jadi la...
Muda2 xpose...
bangga sangat ker isap rokok tengah2 bulan pose...

Memalukan...


0 Comments to “Manusia Ini Memalukan.....”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...