Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Panas Jer Aku Dengan Dia Ni...

Panas Jer Aku Dengan Dia Ni...



Assalamualaikum...
Panas Jer Aku Dengan Dia Ni...
Tadi aku lepak kat McD Segamat...

Memang penuh McD tadi...
Tak de tempat duduk...
Mungkin sebab esok nak puasa kan..

Tunggu beberapa minit aku nampak tempat kosong...
Aku pergi r tuju ketempat tu dan nak tarik kerusi...
Aku tarik jer kerusi xsempat beberapa saat..

Ade seorang minah ni duduk depan aku cepat2 dengan anak2 dia....
Aku malas nak cakap bangsa ape..kang kata aku perkauman pulak..
Dia duduk buat muka tak salah...
Aku tunggu penat2..
Kau laju2 jer sambar....

Nasib baik kau ade keluarga..
Kalau tidak nak jer aku bagitahu engkau erti penyesalanan yang sebenarnya..
Geram!


0 Comments to “Panas Jer Aku Dengan Dia Ni...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...