Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Penulisan Blog Yang Sampah..

Penulisan Blog Yang Sampah..






Assalamualaikum...
Penulisan Blog Yang Sampah..

yer xdapat dinafikan...
tak semua orang mampu menulis dengan baik...
tak semua mampu menyampai dengan baik...
tak semua orang pandai menyampai melalui penulisan...


Ade yang tulis..pendek tapi padat..
Ade yang menulis... Panjang tapi xpaham apa2...
Macam2...

Tapi..satu menda aku nak bagitahu...
Belajar dari pengalaman....
Kenapa blog yang ramai follower dia.. Atau lama umur blog dia...
Mempunyai penulisan yang bagus...

Sebab pengalaman..
Pengalaman yang mengajar kita lebih bagus dari masa kesemasa untuk penulisan..
Jadi...kalau blogger baru...orang kata penulisan macam sampah..
Buat rileks jer...
Semua orang baru belajar memang akan macam tu...

Samalah aku....
Bloggger baru yang baru belajar....
Jadi..
Sama2lah kita belajar melalui pengalaman....
Sama2 memantapkan penulisan...


4 Comments to “Penulisan Blog Yang Sampah..”

Wanz Mejuez (August 21, 2011 at 12:04 AM)

gaya penulisan aku mcm mna broo???

okay ke k.oo?


gaya penulisan aku mcm mna broo???

okay ke k.oo?

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (August 21, 2011 at 2:26 AM)

tulisan aku mcmane ek?
Ada ciri2 msk bakul sampah tak?

cik fyza (October 26, 2011 at 2:08 AM)

betul.. pengalaman mematang kan kita :]

shima (October 29, 2011 at 7:34 AM)

experience it yourself n learn from mistakes :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...