Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Perbezaan Dua Manusia Pasal Masak...

Perbezaan Dua Manusia Pasal Masak...






Assalamualaikum...
Perbezaan Dua Manusia Pasal Masak...

Ok.. hari ni aku nak cerita2 ag la...hehe
Aku terjumpa dengan dua jenis manusia...
Dalam dunia memang banyak jenis manusia kan..
Tapi hari ini aku nak cerita tentang manusia jenis ini...



Seorang...
Muka cantik jelita...
Kalau aku tengok..
Memang nak pengsan....
Almaklumlah..
Cantuk sangat...

Tapi bila sebut pasal masak...
Nasi pon xreti masak...
Aku ni walaupun jarang masak..sekurang2nya aku tahu la jugak masak nasi..
Sekurang2nya la kan :)

Jenis yang kedua...
Muka tak berapa cantik..
Kalau tengok pon kita takkan toleh balik la seperti wanita diatas tu..
maklum la..
Kurang dari segi rupa..

Tapi...
Bab masak.. pergh..
Tak dapat digambarkan lah kesedapan tu...
Melayang2 jer masuk mulut...haha

Nampak tak perbezaan tu?

Ops..Orang lelaki suka yang mana erk?
Kalau aku..
Mungkin no dua kot...

Aper lagi cepat2 belajar memasak...haha

Kalau lawa pastu pandai masak..pergh... duk umah jer r..haha


0 Comments to “Perbezaan Dua Manusia Pasal Masak...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...