Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Segmen Mudah Nizam Ijam - Aku Blogger Tegar..

!                                                                              Nizam Ijam!

Segmen Mudah - Aku Blogger Tegar..

Assalamualaikum..
Lama x buat segmen....
Rasa hari ni nak buat pulak..


Aku nak cari blogger yang tegar ni...
Aku nak letakkkan dalam satu bloglist... kat SINI (open new tab)
Aku kalau boleh nak BW kat blog ni...
sebab nak tambah kenalan

Blogger Tegar tak semestinya blogger lama betul x?
Blogger baru yang baru nak berkecimpung dalam bidang ni pun boleh dikatakan tegar juga...
Jadi terbuka kepada semua..

syarat2:-
  1. Buat Entry dan letakkan banner kat atas tu..kemudian link kan kesini..
  2. Buat Tajuk 'Segmen Mudah Nizam Ijam - Aku Blogger Tegar..'
  3. Letak nizamijam.com dalam bloglist korang, sebab senang nak tahu update nya..
  4. Letakkan link URL korang kat komen kat bawah ni ni
  5. Tarikh tutup nanti aku pikirkan bila..hehe
Apa blogger tegar?
Senang jer...
Yang selalu update entry... mungkin sekali sehari, mungkin 1 kali 2 hari...
Yang selalu buat aktiviti blogger..
Seperti Blogwalking, Comment, Shout,

Itu tegar lah.. amat2 dipersilakan untuk join..
Syarat mudah sangatkan..haha

Jom la join... 


2 Comments to “Segmen Mudah Nizam Ijam - Aku Blogger Tegar..”

POP (August 4, 2011 at 12:16 AM)

wah..template baru..ke mana template lama..? hehe..mo join..nnti ya :D

yusuf Laili (August 4, 2011 at 1:11 AM)

Salam ramadhan;
cantik..mesti ikut.!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...