Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sesuai Ker Laki Pakai Baju Warna Warni?

Sesuai Ker Laki Pakai Baju Warna Warni?






Assalamualaikum..
Sesuai Ker Laki Pakai Baju Warna Warni?

Aku tergelak jugak bila ade orang ketengahkan isu macam ni...
Sesuai ker x?
Aku pon rasa memang cukup tak sesuai...



Bayang la..
Topi warna krim...
Baju warna pink..
Seluar merah.
Kasut Hijau?

Sesuai x?
Kalau bagi aku kasut warna merah pon da terjojol da mata aku tengok...
Bagki aku la...
Warna warni sesuai dengan orang yang bergelar dirinya wanita la...'

Kalau perempuan pakai kasut hijau pon xde orang nak bising....
betul x?
Jap lagi ada la cakap aku xberfikiran terbukak...

Lantak la..yang penting aku xsuka...
Macam pondan...hu2...
Korang suka?
Kalau suka korang pakai baju warna warni tu..
tp kalau jumpa aku tengah jalan..jangan tegur r...

takut muka aku pon jadi warna warni nanti...hehe


0 Comments to “Sesuai Ker Laki Pakai Baju Warna Warni?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...