Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tidak! Blog Pink!

Tidak! Blog Pink!



Assalamualaikum..
Tidak! Blog Pink!

Aku tengah sedap2 berborak dengan kawan2 aku....
Bersembang2 tentang hal2 blog...
Hal2 dunia....


Lepas tu aku rasa xsedap hati...
Aku bukak FB...
Tengok bukan main ramai lagi yang online...
Aku pon chat dengan member aku....

Tengah sedap2 chat2...
Aku dapat call....
Ade orang call dan cakap macam ni...

Wei nizam...cuba tengok blog ko...
Kenapa warna pink?

Aku pon terkejut...
Ha!!! Warna pink?

Aku pon tengok blog aku...
Adoi!!! Apsal warna pink ni??
Argggghhhhh!!!!!
Aku menjerit kuat...
Tak suka aku warna ni!!!

Woi2....
Aku terjaga...
Adoi mimpi rupanya....
Ish2..


1 Comments to “Tidak! Blog Pink!”

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (August 15, 2011 at 10:39 AM)

serius aku penah terfikir nk wat kaler pink..hehe..fikir nk sesuaikan ngan niche..tp..x jd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...