Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Aku Kembali Ke Dunia Blog...

Aku Kembali Ke Dunia Blog...






Assalamualaikum...
Aku Kembali Ke Dunia Blog...

Selepas beberapa hari mengharungi minggu orientasi bersama student2 baru...
akhirnya boleh jugak aku sentuh blog ni....
Aku memang rindu giler r...



Tapi kerinduan tu tak leh nak ubat sebab kepenatan yang terserlah...hehe
Maklum la...
Pusing UUM sakan bawak diorang tapi...
Harap pertolongan aku dapat membantu diorang semaksima mungkin..

Aku xtahu...
Adakah aku mampu nak selalu update blog ni macam hari cuti dulu..
Sehari 5 post...

Mungkin bila aku start belajar ni...
Mungkin jarang kot dapat update blog...
InsyaAllah aku akan cuba bahagikan masa untuk blog...

Korang lak aper cerita sekarang?
Jangan jawab macam ni la..

Cuti panjang sudah abis bro.....

Memang aku sekeh jap ag..haha


0 Comments to “Aku Kembali Ke Dunia Blog...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...