Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Selamat Kembali Ke Universiti...

Selamat Kembali Ke Universiti...






Assalammualaikum...
Selamat Kembali Ke Universiti...

Aku pasti semua sekarang tengah giat berkemas sakan sebab nak balik ke universiti masing2..
Aku sekarang pon da selamat sampai ke tempat aku menuntut ilmu...



Dalam perjalanan 12 jam dari Johor ke Kedah amat memberi aku bermacam2 cerita...
Nak2 kepada keluarga yang baru menghantar anak ke universiti...
Terpancar kegembiraan kat muka diorang...
Masa diorang cerita tentang anak dia dapat masuk ke universiti...
Tersenyum jer memanjang...

Tengok anak dapat melanjutkan pelajaran ke universiti....
Kegembiraan yang tidak mampu diberi dengan wang ringgit...
betul x?

Kepada kawan2 yang baru dapat masuk ke universiti tu..tahniah la aku ucapkan..
Gunakan kehidupan kampus nie sebaik2 nya..
Sebab peluang masuk ke universiti mungkin sekali hanya seumur hidup...

Selamat menuntut ilmu semua :D


0 Comments to “Selamat Kembali Ke Universiti...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...