Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sony Ericsson Txt Pro

Sony Ericsson Txt Pro







Assalamualaikum...
Sony Ericsson Txt Pro

Yes... Dah lama aku nak beli HP baru....
Dan aku berjaya jugak untuk beli....
Harganya yang murah....
Ade wifi....
Ade kamera....
Ade mp3...



Cukup lah untuk jadikan dia HP koleksi terbaru aku....
Kan2...hehe

Maybe ramai yang tak tahu pasal model ni....
Kalau badget kurang....
HP ni boleh dijadikan koleksi korang....

Harga...
RM 350 jer kot aku beli...
Tak mampu nak beli yang beribu2....
So..asal ade jer r...

Tp aku xpuas hati pasal kamera dia....
Dia kata 3.5 MP....
Tapi macam teruk jer..
Asyik gegar jer gambar....
Tak tahu la kalau tangan aku yang gegar kot...

Sebab dulu masa aku pakai sony Ericsson yang 2.0 MP...
Gambar dia cantik giler kowt....
Seronok jer bergambar sakan....

Tapi lantak la...
Da beli da pon..
Pakai jer r....
Nak bising2 xguna..hehe

Ok la....chow!

Kalau korang nak detail pasal HP nie..pi kat SINI (Open New Tab)
Sony Ericsson Txt Pro


0 Comments to “Sony Ericsson Txt Pro”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...