Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Segmen - 5 blog paling diminati 2011.. By Nizam Ijam

Segmen - 5 blog paling diminati 2011.. 






Assalamualaikum...
Segmen - 5 blog paling diminati 2011..
Kita tinggal beberapa hari lagi nak habis tahun 2011...
Jadi seperti yang saya cakap dalam vlog saya di SINI



Saya nak buat satu segmen...hu2....
Segmen ni korang boleh tulis kan 5 blog yang paling korang suka...
Aku akan tutup Segmen ni 31 December nanti...
Masa malam tahun baru nanti...
Dan aku tgok entry siapa yang terbaik...
Aku akan publishkan jugak r....

Ok, jom join.. Syarat2 dia..


  1. Masukkan gambar di atas ni kat blog korang.
  2. Masukkan tajuk 'Segmen - 5 blog paling diminati 2011.. By Nizam Ijam'
  3. Masukkan 5 blog kegemaran korang tuk tahun 2011..
  4. Tag Kawan2 dan pastikan kawan korang tahu yang dia di tag k...
  5. Link kan ke entry anda ke sini..
Senang kan... Per ag... jom r join....

Dah TUTUP! Senarai yang join di SINI


0 Comments to “Segmen - 5 blog paling diminati 2011.. By Nizam Ijam”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...