Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Bila Sarapan Pagi Pukul 5 Pagi.... KG Darat

Bila Sarapan Pagi Pukul 5 Pagi.... KG Darat


suasana 5 pagi.. haha




Assalamualaikum...
Hahaha... dak uum jer gila sarapan kul 5 pagi nie...
Orang lain membuta...
Dia pergi makan lak..haha

Tapi sepanjang aku di UUM ni..
Semester ni la yang paling gempak sekali orang pergi sarapan tgh pagi buta nie...
Sampai tak cukup meja nak makan...
Untung tuan kedai..


Lepas tu.. Yang junior ni leh lak gelak bila aku cakap pergi makan kul 5 pagi..
Maklum lah..
X percaya la tu..hahahaa
Tapi nak tak nak.. kena percaya... tanya la senior..hehe

Kenapa 5 pagi?
Sebab kalau korang datang kul 7...
Tinggal Nasi putih makan tengahhari jer...
Sebab pesawah2 kat sini makan awal...
Jadi kalau nak makan nasi lemak...
Kena r pukul 5..
Kalau tak....
Makan kayu meja jer r..haha!

Aku x dapat snap gambar banyak2...
Sebab pagi kan..
Gila ker kul 5 snap gambar..haha
Muka semua 'season' lagi..
hahahaha..

Masa aku mula2 makan...
Terkejut aku dengar harga dia..
"Semua sekali 5 JUTA dik"
Mak ai....
Ingat aku jutawan ker haper...
Rupa2nya...
RM5..

Alasan dia.. dak Universiti x pakai duit Ringgit2...
Doa la tu kot..
Amin...
Tapi dia mesti xtahu sebenarnya dia menjatuhkan nilai matawang Malaysia...haha
Xper.. dia xtahu..

Nak tahu muka2 blogger yang gila pergi makan kul 5 pagi tu? hahaha
Time aku dtg la diorang nak dtg.. Kantoi r muka x make up (bajetartis)
hahahhaaa..
Mereka diantaranya...
Aqilah, Zaty dan AnnaSha...
Kantoi muka bluurrr aku..haha

p/s: xper muka baru bangun aku still hensem..haha



0 Comments to “Bila Sarapan Pagi Pukul 5 Pagi.... KG Darat”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...