Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pemenang Segmen 5 Blog Pilihan 2011...



Assalamualaikum...
Apa kabar korang...
Jangan buat maksiat pulak bila masuk tahun baru nie..
Main Blog xper :)

Aku ambil sikit masa ni..
Sebenarnya aku study tadi..
Esok nak exam..
Sabar jer r..
Orang cuti.. Aku exam..



Ok untuk segmen yang aku buat itu hari kat SINI
dan jugak senarai yang join di SINI

Aku umumkan saper yang menang..
Blog itu ialah..

http://cayangmeowmeow.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011-by.html

Sebab aku pilih blog ni kerana..
Blog ni betul2 memilih blog yang dia minat berdasarkan minat dia...
Tak percaya...
Pergi terjah sendiri k... :)

Hadiah? Xde lah..
Ni jer aku boleh bagi dengan buat entry kat dia...
Ok?

Ker ade yang nak sponsor? Kalau ade...
Bagitahu aku kat FB...
Boleh bincang lain nohh...hu2

Tahniah k...
Semoga 2011 meninggalkan kenangan yang manis kat korang semua :)

Selamat tahun baru! :)

p/s: azam tahun baru aku ialah menunaikan azam2 tahun2 sebelum ni yang tak tertunai.. :)



0 Comments to “Pemenang Segmen 5 Blog Pilihan 2011...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...