Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Selamat Tinggal Dunia Blog...

Selamat Tinggal Dunia Blog...


Selamat Tinggal Semua..




Assalamualaikum... Selamat Tinggal Dunia Blog... Sedih tak tajuk dia? hehehe Mestilah.. Dan saya memang nak tinggal kan dunia blog nie.. Penat, Letih... haha Letih menda update entry jarang sekali...hehe Dunia blog ternyata meninggalkan kenangan manis kat aku.. Tambah kenalan... Tambah publisiti (gilaglamour!) dan.. Tambah awek.. eh? salah taip lak..haha

Kenapa aku nak tinggalkan dunia blog nie? Sebab nya.. aku dah tak larat r.. pakcik dah tua... Nak kawen lagi.. nak jaga cucu lagi...haha Sebab tu lah nak berhenti.. Bukan ada pon orang nak baca blog aku nie.. (ayat Tacing jap).. Tak kaya pon berblog nie... Tak jadi jutawan macam cerita 3gp tu pon..hu2... (gila duit) haha..Jadi tiba lah masanya untuk aku undur diri...


Yer r.. ramai yang kat luar tu.. Berblog sebab nak glemer.. Nak duit banyak.. Nak jadi jutawan internet.. Tapi dia tak sedar yang tujuan utama bukak blog nie adalah untuk.. Berkongsi apa yang kita tahu dengan pembaca blog kita.. Bukan nak cari glemer dan nak cari duit.. Itu boleh dijadikan niat.. Tapi... niat yang ke 100 la..haha

eh? ni bukan entry tahu baru r!!!!!

Ada juga yang berblog sebab nak mencurahkan bakat mendesignkan blog dan bakat seni.. Macam aku.. Tengok lah blog aku.. Ada seni tak? haha Padahal curi yang CHOOZGraffix punya...haha.. aku memang suka kalau design yang cantik2 nie.. tapi kena ingat.. tujuan utama berblog.. design cantik tu boleh diletakkan tujuan ke 5 berblog..hehe.. Jadi kalau nak blog tu ade pembaca dan juga cantik..Janganlah buat template yang berat sangat.. senang orang nak load... Cara nak tahu berat blog boleh lah search di Google.. taip jer "Timbang Berta Blog di Sini"... mesti ada..hehe ataupun kalau umah korang line slow... mesti korang memahami menyampahnya dengan blog berat2 nie..hehe

Jom terjun sungai...


heheheee... Ok rasa maca merapu lebih2 lak.. Aku sebenarnya... nak cuti kejap jer dari blog nie.. Sebab UUM pon da cuti.. jadi aku pon kene cuti la..kat rumah mana ade line internet.. Xde sponsor...haha kalau korang nak sponsor bayar broadband yang RM 48 tu.. boleh r aku berblog bila kat rumah.. kalau xde.. xde lah.. maybe aku akan pergi CC.. tapi jarang2 dan entry pon jarang2 lah...

Esok aku akan pergi berkonvoi.. Pusing2 Kedah... dan last sekali ker Thailand... Ok..kalau aku ade tangkap gambar.. Nanti aku kongsikan lah dengan korang dalam blog ok? Klau takde... Aku cerita mulut jer..haha jadi.. Harap bersabar dan terus bersabar..hehe aku pun tak tahu flow program ni macam mana sebab taklimatnya malam karang.. Aku jenis belasah jer... kalau macam tu jalan programnya... aku follow jer r...heheheee

Dah r cukup r aku ngarot... Lain kali aku tulis lagi entry-entry macam nie.. kalau korang suka nak baca ler..hehehe

p/s: Tetiiba ade tips blogging lak dalam entry ni..hehehe


0 Comments to “Selamat Tinggal Dunia Blog...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...