Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Video Pesanan Amalina Che Bakri Kepada Blogger...

Video Pesanan Amalina Che Bakri Kepada Blogger...

Nur Amalina Che Bakri


Assalamualaikum...
Bila aku tengok sorang2 blogger menceritakan pasal Amalina ni..
Aku lebih suka duduk memerhati....
Tak lama lepas tu.. Keluarlah video Amalina memberi respon terhadap kritikan yang dilemparkan di dalam blog.
Lebih senang aku cakapkan Vlog Amalina Che Bakri r...

Sebab kang orang kata aku giler reader dan sebagainya..
Macam entry2 yang aku tengok kat blog diorang ni..
Antaranya,,,
Amalina Culture Shock la...
Amalina kejutan budaya la..
Amalina tidak seperti dulu la..
Dan sebagainya...

Antara yang paling lucu ialah...
Tajuk dia...
Tudung Amalina Che Bakri Tertinggal di Eropah...
Macam bengong tajuknya..


Oh..kepada yang tak kenal saper dia ni...
Dia ni lah NurAmalina Che Bakri yang mencipta Sejarah Malaysia yang mendapat 17A1 dalam SPM tu..

Tapi aku tak buat cerita tu macam blogger lain yang gila visitor tu...
Orang lain cakap.. Bukan aku cakap..
Jadi aku pon bertangungjawab untuk kongsikan dengan korang semua video Amalina Part 2 yang dimasukkan oleh blogger baru2 ini...

Ade dua video..
yang lain aku rasa tengok kat link sumber yang aku bg kat bawah tu..
Aku nak kongsikan yang ni jer..
Sebab aper aku kongsikan?
Sebab ini adalah apa yang Amalina Che Bakri Mahukan Daripada Blogger sekarang..

Korang nak tahu..korang tengok lah Video Amalina Che Bakri ni... atau nama manja dia.. Ina..
Awww... Sweet...haha



p/s ke Amalina: Kalau yer pon nak buat vlog... pakai lah tudung... satu Malaysia tengok ni..

DNA di Pluto korang nampak.. KLCC depan mata?
pikir2kanlah...


0 Comments to “Video Pesanan Amalina Che Bakri Kepada Blogger...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...