Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Artis dah kahwin tak laku?

Salam semua.

Hari ni saya nak kongsi dengan anda semua tentang pendapat saya tentang penyokong artis Malaysia kita :)

Saya suka nak buat perbandingan melihat antara artis yang belum kahwin dan yang dah kahwin.
Nak cerita pasal populariti mereka ler... Antara yang dah kahwin dengan yang tak kahwin lagi.

kita bandingkan Johan dan Zizan dahulu :)

Zizan belum kahwin lagi :)

Zizan Raja Lawak, Gambar from GOOGLE

Zizan baru2 ni memenangi anugerah pelawak paling popular :)

padahal kalau kita tengok perkembangan Johan dengan Zizan lebih kurang jer kan :)

Nak buat macam mana, nama pun paling popular. takkan dua orang pulak :)

pada pendapat saya mungkin sebab Johan dah kahwin kot :)

Saya kata kahwin tak boleh? Bagus lah Johan kahwin awalkan :)
Menambahkan pahala :)

saya x salahkan rezeki, mmg rezeki masing2 :)  saya minat mereka berdua, tp perbandingan itu saya nampak la dari masa ke semasa :)

Johan dan Isteri, Gambar dari GOOGLE

Ok, saya bagi contoh lain lah. kang mengamuk pulak Peminat johan dan Zizan ramai2 nie :)

Saya selitkan beberapa gambar2 artis yang popular satu tika dahulu dan populariti dia menurun semenjak berkahwin :)


Mawi dan Ekin, Gambar dari GOOGLE

Siti dan suami, Gambar dari GOOGLE

Que dan Isteri, Gambar saya ambil dr GOOGLE

Tapi Siti tak nampak sangat jatuhnyer kan...sebab peminat setia dia ramai :)

Ok. saya kongsikan Artis2 yang baru jer kahwin :), kita tengok popularitinya lepas ni mcm mana lak erk??

Ayu Raudhah dan Suami, Gambar dari GOOGLE

Lagi dari GOOGLE

Eh da la, karang semak pulak banyak2..hehehee semua ni pendapat saya jer :)

Kepada semua, saya bukan mengalakkan kahwin lewat. kahwin la cepat2 sebab kahwin ni menambahkkan pahala dan merosakkan syaitan2 laknatullah

Jadi sokong lah artis Malaysia kerana bakatnya, bukan kerana parasnya :)

seronok ker kahwin?? tengok pic nie...
Picture ni boleh mengambarkan segalanya

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vvvvvv
vvvv
vv
v

hahahaha... mcm best jer??gambar ambil dr GOOGLE
Gelak bagai nak mati dulu.....

wawaaahahhahahahahahahahahahhwahhwawawaahahahahahaa!!!!!

Saya hanya mengemukakan pendapat saya jer :)

PENDAPAT SAYA:-

Bila seseorang individu tu sudah berkahwin, populariti masing2 akan mula merundum...
Itu pendapat saya

Pendapat Anda bagaimana??

TOLONG VOTE SEKALI K :)


6 Comments to “Artis dah kahwin tak laku?”

nureenina (May 23, 2011 at 10:48 AM)

huhu..ada betolnya...

Nizam Ijam (May 23, 2011 at 10:58 AM)

@nureenina

betulkan???hehehe :P

sha (May 23, 2011 at 11:24 AM)

bila dah kahwin, ramai yg frust, tu yg populariti menurun.. Ekeke~

aku tak kisah sgt dgn artis ni, bukan kipas susah mati pun.

Nizam Ijam (May 23, 2011 at 11:34 AM)

@sha

kalau zizan kawen...mesti lagi ramai yang frust kan..hehehe :)

fadh leyanie (May 24, 2011 at 9:22 AM)

populariti jatuh juga disebabkan bila dah kahwin pelakon atau artis tak bergiat aktif lagi dlm bidang seni

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 11:19 AM)

@fadh leyanie

berkemungkinan juga cik Fadh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...