Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Angka 100 dan 400

Salam semua,

Hari ini saya nak menceritakan tentang hari yang bermakna dalam hidup saya iaitu hari ini  23 Mei 2011
Dengan tajuk 100 dan 400 tu mesti tertanya2kan :)

Ok, hari ni saya nak cerita tentang apa yang berlaku awal pagi tadi :)
Rasa bersyukur tidak terhingga apabila melihat blog ini sudah menjangkau 400 Follower..Terima kasih kepada semua yang follow. Saya amat2 menghargainya :)


Mengenai angka 100 pulak ialah blog Nizam Ijam ini akhirnya da berjaya masuk kedalam top 100 Digi Award setelah 7 hari. :)

Saya sangat2 bersyukur dan sangat menghargai semua vote2 yang telah disalurkan untuk blog ini. Saya tidak tahu bagaimana mahu membalasnya :) Saya hanya mampu berkongsi saja kegembiraan ini dengan tuan2 dan puan2 sekelian, Abg2 dan adik2 semua. :)

Saya amat mengharapkan Blog ini boleh pergi jauh lagi atas bantuan anda semua :)

saya berharap agar anda semua boleh vote lagi blog ni...hehehehe setiap hari sekali pun tak per...saya takkan marah lah..hehehehehe.... saya sangat2 berterima kasih.

P/S: Blog yang baru bergerak 3 minggu, semoga lebih baik di masa akan datang. :)

Minta Jasa baik rakan2 seperjuangan sekelian :)
Tolong2 la vote blog nie keyh :)
Thanks sangat2 :)


2 Comments to “Angka 100 dan 400”

Azeanthy Paiman (May 24, 2011 at 12:56 AM)

waaa...tahniah abg nizam..smga terus brjaya..=)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 11:19 AM)

@Azeanthy Paiman

terima kasih adik :)

tolong vote k :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...