Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Blogger NEWBIE Blogger CIKAI !!!

Gambar dari GOOGLE

Salam semua, mesti panas dengan statement diataskan.

Saya ada terbaca blog beberapa orang yang mungkin da berada di tahap yang lebih atas dari Newbie ni kot.
Dia kata blog Newbie ni blogger Cikai. hehehe
Hebatnya lah dia bersuarakan :) mentang2 lah dia da lama berblog.dia kutuk yang baru.hu2

sedara....

Saya antar Johan untuk statement sedara.

gambar dari GOOGLE

Sedara2, insan yang cemerlang datangnya dari akal, jiwanya yang kuat, hatinya yang tenang. Insan yang cemerlang adalah insan yang membantu rakan2 yang lain untuk berjaya. Bukan menjatuhkan, bak kata pepatah, yang berat sama di pikul yang ringan sama di jinjing

kalau sedara2 bongkak waktu nie dengan Blog hebat sedara2, bila2 masa jer boleh kene tarik sedara2 yerp.
sekali blogspot delete blog sedara. Telan Asap Makan Tanah sedara.

Jadi sedara2, saya nak bagi tips, kita selaku blogger tidak kira dimana  tahapnya hendaklah tolong menolong antara satu sama lain. kalau kawan sedara NEWBIE. Ajarkan lah dia jadi OLDBIE ker dan sebagainyer sedara yerp. Biar makan sama2, jangan sorang2 jer yang kenyang sedara.

baik lah sedara, selamat beramal :)

Gambar dari GOOGLE

Cingcang2, Alexander!!! 
ni bukan nak tengok cerita Alexander.
Apa??? kau NEWBIE??? sebab kau tak pandai masak!...aahhhaaaa...
Orang kutuk kau cikai??? jangan layan la.... tengok aku masak lagi bagus...

Cingcang2 nak tengok cter Alaxander. Adoi ni bukan cerita Alaxander! kau ni pekak? aaahhhhaaaa
yang da lama blog?? tolong2 r yang baru....macam aku tolong orang baru nak masak..
sampai pandai aku ajar tau!!! aaahhhaaa :)

Gambar yang dicari tak jumpa :P Gambar dari GOOGLE

Taaaaadddaaaa!!!!!!
Aku tahu kau mahu nasihat pakarkan??
Macam mana rumah besar, nak kasi cantik, Che mek molek.

Bukan ker?? Adoi, ni salah punya pun?
Blogger cakap blogger NEWBIE blogger CIKAI?
Adoi, macam mana wa nak tolong ni pun.??
ahhahahaaa...
wa tolong gelak jer la pun. :)

Hahaha, apa saya nak cakap JOHAN dan cakap da pun kat atas...hehehe
Hehehee... JOHAN PINJAM GAMBAR JAP K :)

Pandangan saya:  
Sama2 lah kita saling bantu membantu antara satu sama lain. Tidak kira dimana kita berada :) tidak kira siapa pun kita, dan tidak kira paras dan rupa.bantu lah dengan jati yang ikhlas dan semoga mendapat kebaikan dan pahala dari ALLAH taala :)

Kita yang NEWBIE ni pulak?.Jangan kita jadi macam gambar kat bawah ni. sekali kene, terus tersungkur. Terus penulisan kita supaya lebih baik dari masa kesemasa :)

Gambar dari GOOGLE


Belum vote?? Apa kata Vote kejap...hehehe :)


16 Comments to “Blogger NEWBIE Blogger CIKAI !!!”

Linawannie (May 24, 2011 at 12:08 PM)

terbaekk lah entry ko...
aku suka...aku pun baru lagi dlm dunia blogging...
cehh...eh, nak join bloglist nizam lah...ahhaaha...set!

Chegu Zubir (May 24, 2011 at 12:09 PM)

terbaiklah...jangan kita bongkak dengan nikmat pinjamanNya...

kotak bulat (May 24, 2011 at 12:19 PM)

betul ni.. sokong.. sy baru lagi :) bru 3minggu ad blog..

bella lim (May 24, 2011 at 12:21 PM)

:D LIKE. kurang asam betul. siapa cakap tu meh aku cili mulut dia.

NUR AYNIE (May 24, 2011 at 12:27 PM)

nice one~~=)

The Towel Ninja (May 24, 2011 at 12:41 PM)

hurm.yang berangan otai pon ada.menyampah aku.
ASYIK NAK SURUH IKOT DIA BUAT JE..
dah tu satu lagi ,dalam group tuh ,asyik dia je dok pot pet2..kononnya BENGANG la orang buat macam tu,macam ini.
padahal ,bagi aku takde masalah pon.
saje je ...JENIS GILER ATTENTION BILOA DAH BAJET LAMA SANGAT BERBLOGGING...
dan2 ,JENIS TALEH TGK ORG PAKAT DOK BAGI ATTENTION KAT BLOG NEWBIE.hello.
kalau post kau tu meletop ,takkan nyer org nak blah dari blog kau.kau huha2 je la macam mana pon ,tp blog kau sendiri tak berkualiti ,takdenye org nk pergi.
dengan perangai cam apa2 ntah .

ok .sekian .hehehe.

Azri Fathurrahman (May 24, 2011 at 1:32 PM)

hahaha .. terbaekk lah entri kau ni .. aku pun newbie gak dalam dunia blogging ni . eh jap , kalau beliau kata blogger newbie ni blogger cikai , dulu pun beliau pernah jadi blogger newbie gak , makna nya ... beliau pun blogger cikai juga lah yer . huahuahua :D

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:44 PM)

@Chegu Zubir

betul cikgu... semua itu sementara :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:44 PM)

@Linawannie

thanks lina atas support :)
Di persilakan sangat2 :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:45 PM)

@bella lim

thanks bella :) jgn cili saya pulak...hehehe :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:45 PM)

@kotak bulat

yer ker??? sama lah kita :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:46 PM)

@The Towel Ninja

Ninja... sabar2 :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:46 PM)

@NUR AYNIE

thanks Aynie :)

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 2:48 PM)

@Azri Fathurrahman

btul! dia lagi teruk sebab dia cikai dulu dari kita..hahaha :)

Mr.Thinker@Ali (May 25, 2011 at 4:01 AM)

Hahaha. Ini entry sgt hebat. Spa yg habaq mcm tu wei? xpa2. ko btau balik kt empunnya kata2 tuh, aku buat apa kt blog aku, x ada susahkn ko (refer kpd mereka yg berkata demikian) berak pn okay? okay, itu saja. Maaf, blog aku mmg ketahian. Harap2 empunya kata2 x dtg blog aku. ^^

Nizam Ijam (May 25, 2011 at 3:42 PM)

@Mr.Thinker@Ali

aku pon berharap mcm ko hARapkN..Hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...